دانلود ترانه جدید امیر تتلو به نام واسه تو همیشه میخندم

دانلود ترانه جدید امیر تتلو به نام واسه تو همیشه میخندم,دانلود ترانه جدید,امیر تتلو,دانلود آهنگ امیر تتلو,دانلود ترانه واسه تو همیشه میخندم,متن ترانه واسه تو همیشه میخندم تتلو,متن واسه تو میخندم امیر تتلو,هفت ترانه,

دانلود ترانه جدید امیر تتلو به نام واسه تو همیشه میخندم ترانه و آهنگ : امیر تتلو | تنظیم : نادر کوهستانی    دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320       حجم آهنگ : 8

دانلود ترانه جدید امیر تتلو به نام واسه تو همیشه میخندم

دانلود ترانه جدید امیر تتلو به نام واسه تو همیشه میخندم

ترانه و آهنگ : امیر تتلو | تنظیم : نادر کوهستانی

Amir Tataloo Vase To Hamisheh Mikhandidam دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام واسه تو همیشه میخندم

   دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام واسه تو همیشه میخندم دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320
   حجم آهنگ دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام واسه تو همیشه میخندم   حجم آهنگ : 8.86 مگابایت
   دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام واسه تو همیشه میخندم دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128
    128 حجم آهنگ دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام واسه تو همیشه میخندم   حجم آهنگ : 3.36 مگابایت

متن ترانه جدید امیر تتلو به نام واسه تو همیشه میخندم

تو خوشگلی خوبی قد بُلندی
تخس بازیاتم کمتر از خودم نی
هم منو دوست داشتی هم چفت هم بودیم
هردو ته داستان هردو ردی

تو ، همچیت تکمیله منم میکنم فقط به آدمای تک پیله
تو میدونستی هرکی لج بازی کنه آخرشم با فحش و کتک میره
خلاصه همیشه باهام ساختی
پای خیلی از کارام باختی
ولی خب الان عادی شدم برات
دیگه رفتارام شاخ نی
چرا ، اصن میدونی
الان خوبه اینجوری میزونی
هی این پارتی اون پارتی
هه ، اون کارا که خودت میدونی

واسه تو همیشه میخندیدم
نفهمیدی چه غمی تو خنده های من گُمه
نفهمیدی تو گوشه ای از ذهنم بودی
بقیش صدای مردمه

♫♫♫

ترانه جدید امیر تتلو به نام واسه تو همیشه میخندم

♫♫♫

دنبال پاییدنو اذیت نبودم
فکرم هزارجا بود و تو کارم هزارتا غول
فکرکردی که آفاتون هزارپا بود
فکر کردی درگیری همون یه دادگاه بود
با آهنگای مجانی
واسه تو یچیزایی خریدم که هرجا نی
خیلی چیزامم از سرت زیاد بود
ولی خب اصن این حرفا نی
حرفات ، نداره توش هدف خاصی
تو اس ام اسات همه چیمو پونصد دفعه خواستی
من اصن واسه چی میخواستمت
دنبال ِ آرامش بودم تو بغلت راستی

واسه تو همیشه میخندیدم
نفهمیدی چه غمی تو خنده های من گُمه
نفهمیدی تو گوشه ای از ذهنم بودی
بقیش صدای مردمه

همه خطا روت منبعد بستس
درک نمیکردی که ذهنم خستس
از اون اولش میدونستی دور من شلوغه خودت خواستی کردی انفد دست دس
گفتم آرومم تو توو بغلمی گیر نمیدم بهت توهم سین جیناتو بذار کنار
گفتم هرجایی میخوای برو ؛  هر کاری بکن
فقط محل نده به آشنا
اگه تو خوبمو میخواستی که کامنت هوادارام رو روانت نمیرفت
تازه باید خوشحالم میشدی جای اینکه گیر بدی به روابط بی ربط
اگه شما خوبمو میخواستی میفهمیدی فقط باید مال ِ تو نباشم
جای اون همه حرفای دری وری میذاشتی چند روز تو حال ِ خودم باشم

واسه تو همیشه میخندیدم
نفهمیدی چه غمی تو خنده های من گُمه
نفهمیدی تو گوشه ای از ذهنم بودی
بقیش صدای مردمه

دانلود آلبوم جدید امیر تتلو به نام من

 

درباره : تک ترانه , ترانه شاد ,
بازدید : 624 | تاریخ : سه شنبه 15 مهر 1393 زمان : 13:00 | نویسنده : 7taraneh | نظرات (0)
برچسب ها : دانلود ترانه جدید امیر تتلو به نام واسه تو همیشه میخندم , دانلود ترانه جدید , امیر تتلو , دانلود آهنگ امیر تتلو , دانلود ترانه واسه تو همیشه میخندم , متن ترانه واسه تو همیشه میخندم تتلو , متن واسه تو میخندم امیر تتلو , هفت ترانه ,

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب

این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید


کد امنیتی رفرش