دانلود ترانه جدید رضا صادقی به نام فال

دانلود ترانه جدید رضا صادقی به نام فال,دانلود ترانه,دانلود ترانه جدید,دانلود ترانه رضا صادقی,دانلود آهنگ فال,متن آهنگ فال رضا صادقی,تکست ترانه فال رضا صادقی,دانلود آهنگ فال رضا صادقی,دانلود آلبوم جدید من و ما رضا صادقی,

دانلود ترانه جدید رضا صادقی به نام فال از آلبوم من و ما     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320       حجم آهنگ : 8.9 مگابایت     دانلود آهنگ

دانلود ترانه جدید رضا صادقی به نام فال

دانلود ترانه جدید رضا صادقی به نام فال از آلبوم من و ما

Reza Sadeghi Faal دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام فال

   دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام فال دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320
   حجم آهنگ دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام فال   حجم آهنگ : 8.9 مگابایت
   دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام فال دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128
    128 حجم آهنگ دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام فال   حجم آهنگ : 3.62 مگابایت

 

متن ترانه جدید رضا صادقی به نام فال :

اینکه همه خیالمه
نشون ِ خوبه فالمه
کاری کرده با دلم
تنهایی وصف حالمه
ته کشیده انتظار
بی نهایت بی قرار
منو تا کجا رسونده
رسم تلخ ِ روزگار
واسه حرمتی که هست
از خودم چشم می پوشم
عمریه به عشق اون پیرهن مشکی می پوشم
میگه طاقت نداره یه روزی غم بباره
دلم پا به رهنه ام ریگی به عشقت نداره..

 خوبه من باش بمون
همه دنیای من
سایه اتو کم نکن از دل ِ تنهای من
مهربونم بمون
تو بدی این زمون
جز خدا چیزی ندارم منو از خودت بدون

پشت ِ این آرامش
اسم ِ تو پنهونه
غیر تو هیچ حسی
دلو نمی لرزونه
فرصت دوری نیست
وقت موندن دیره
همه فکرم بی هوا
به سمت ِ چشمات میره
واسه حرمتی که هست
از خودم چشم می پوشم
عمریه به عشق اون پیرهن مشکی می پوشم
میگه طاقت نداره یه روزی غم بباره
دلم پا به رهنه ام ریگی به عشقت نداره..

خوبه من باش بمون
همه دنیای من
سایه اتو کم نکن از دل ِ تنهای من
مهربونم بمون
تو بدی این زمون
جز خدا چیزی ندارم منو از خودت بدون


♫♫♫

اینکه همه خیالمه
نشون ِ خوبه فالمه
کاری کرده با دلم
تنهایی وصف حالمه
ته کشیده انتظار
بی نهایت بی قرار
منو تا کجا رسونده
رسم تلخ ِ روزگار..

خوبه من باش بمون
همه دنیای من
سایه اتو کم نکن از دل ِ تنهای من
مهربونم بمون
تو بدی این زمون
جز خدا چیزی ندارم منو از خودت بدون

ترانه رضا صادقی به نام فال

دانلود آلبوم جدید من و ما با صدای ستارگان پاپ کشور

درباره : رضا صادقی , تک ترانه , ترانه شاد ,
بازدید : 404 | تاریخ : سه شنبه 11 شهریور 1393 زمان : 10:44 | نویسنده : 7taraneh | نظرات (0)
برچسب ها : دانلود ترانه جدید رضا صادقی به نام فال , دانلود ترانه , دانلود ترانه جدید , دانلود ترانه رضا صادقی , دانلود آهنگ فال , متن آهنگ فال رضا صادقی , تکست ترانه فال رضا صادقی , دانلود آهنگ فال رضا صادقی , دانلود آلبوم جدید من و ما رضا صادقی ,

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش