دانلود ترانه جدید علی لهراسبی به نام گل رز از آلبوم من و ما

ترانه علی لهراسبی به نام گل رز,دانلود ترانه,دانلود ترانه جدید,دانلود البوم جدید من و ما مرتضی پاشایی,دانلود آلبوم من و ما علی لهراسبی,دانلود آهنگ گل رز علی لهراسبی,دانلود ترانه علی لهراسبی,علی لهراسبی,دانلود آهنگ گل رز,متن ترانه گل رز علی لهراسبی,تکست آهنگ گل رز علی لهراسبی,

دانلود ترانه جدید علی لهراسبی به نام گل رز از آلبوم من و ما  متن ترانه جدید علی لهراسبی به نام گل رز : یه گل ِ رُز نشون ِ عشقمون میمونه تا ابد پیش ِ منی با تو قشنگ میشه همه روزای بد مثه همیم

دانلود ترانه جدید علی لهراسبی به نام گل رز از آلبوم من و ما

دانلود ترانه جدید علی لهراسبی به نام گل رز از آلبوم من و ما

799113 00901634012p02 0 360x450 دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام گل رز

 

متن ترانه جدید علی لهراسبی به نام گل رز :

یه گل ِ رُز
نشون ِ عشقمون میمونه تا ابد
پیش ِ منی
با تو قشنگ میشه همه روزای بد
مثه همیم
همیشه عاشقیم تا ته زندگی
دوست دارم
دوست دارم دیگه به همین سادگی..

 به دلت بد را نده خیالم راحته
به دلم اومده که ما مال ِ همیم
من و تو که همش تو خیال همیم
منو تو مال همیم..
میگیره رنگ ِ خدا همه ی دنیای ما
داره کم میشه بین ِ ما فاصله ها
بده دل به دلم آخه حال ِ دلم
با تو خوبه تو بودی توو فال ِ دلم..

  ♫♫♫

آروممو آرامشم تویی دل ِ تو با منه
نمیزارم چیزی تو زندگی دل ِ تو بشکنه
مثه همیم همیشه عاشقیم تا ته ِ زندگی
دوست دارم ؛ دوست دارم دیگه
به همین سادگی..

به دلت بد را نده خیالم راحته
به دلم اومده که ما مال ِ همیم
من و تو که همش تو خیال همیم
منو تو مال همیم..
میگیره رنگ ِ خدا همه ی دنیای ما
داره کم میشه بین ِ ما فاصله ها
بده دل به دلم آخه حال ِ دلم
با تو خوبه تو بودی توو فال ِ دلم..

ترانه علی لهراسبی به نام گل رز

دانلود آلبوم جدید من و ما با صدای ستارگان پاپ کشور

درباره : علی لهراسبی , تک ترانه ,
بازدید : 243 | تاریخ : سه شنبه 11 شهریور 1393 زمان : 10:40 | نویسنده : 7taraneh | نظرات (0)
برچسب ها : ترانه علی لهراسبی به نام گل رز , دانلود ترانه , دانلود ترانه جدید , دانلود البوم جدید من و ما مرتضی پاشایی , دانلود آلبوم من و ما علی لهراسبی , دانلود آهنگ گل رز علی لهراسبی , دانلود ترانه علی لهراسبی , علی لهراسبی , دانلود آهنگ گل رز , متن ترانه گل رز علی لهراسبی , تکست آهنگ گل رز علی لهراسبی ,

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش