دانلود ترانه جدید سینا حجازی به نام بذار بگن از آلبوم من و ما

ترانه سینا حجازی به نام بذار بگن,دانلود ترانه,دانلود ترانه جدید,دانلود ترانه سینا حجازی,دانلود ترانه بذار بگن,متن آهنگ بذار بگن سینا حجازی,تکست ترانه بذار بگن از سینا حجازی,سینا حجازی,

دانلود ترانه جدید سینا حجازی به نام بذار بگن از آلبوم من و ما ترانه ، آهنگ و تنظیم : سینا حجازی تکست ترانه سینا حجازی به نام بذار بگن : برات آواز میخونم مردم میگن دیوونم مردم که تورو ندیدن آخ که مگ

دانلود ترانه جدید سینا حجازی به نام بذار بگن از آلبوم من و ما

دانلود ترانه جدید سینا حجازی به نام بذار بگن از آلبوم من و ما

ترانه ، آهنگ و تنظیم : سینا حجازی

Various Artists Man o Ma 450x450 دانلود آهنگ جدید سینا حجازی به نام بذار بگن

تکست ترانه سینا حجازی به نام بذار بگن :

برات آواز میخونم مردم میگن دیوونم
مردم که تورو ندیدن آخ که مگه میدونن

هوات مثه بهاره
چشات ترانه داره
تا تو به  شب نخندی غصه داره ستاره
بارون ِ دونه دونه
به من میگن دیوونه
ببار روی دردام
کی دردمو میدونه
میخوام دیوونه باشم اصن اونکه هیچی ندونه باشم
اما تا دنیا دنیاست باهات اونکه میمونه باشم..

تاب میزنه موهات
مثله آب میون ِ رود
عاشـقتم بزار بگن
فلانی دیوونه بود..

  ♫♫♫

عاشقی یجور مریضیه
بخدا یجور ناپرهیزیه
عاشق دیوونست بیماره
عاشق مریض ِ خداست آره
دیوونمو دیوونگیمو دوست دارم
دیوونستو دیوونگیشو دوست دارم
عاقلا با عقل ِ هم حال کنید
میخوام دیوونه باشم
میخوام دیوونه باشم اصن اونکه هیچی ندونه باشم
اما تا دنیا دنیاست باهات اونکه میمونه باشم..

تاب میزنه موهات
مثله آب میون ِ رود
عاشـقتم بزار بگن
فلانی دیوونه بود..

ترانه سینا حجازی به نام بذار بگن


دانلود آلبوم جدید من و ما با صدای ستارگان پاپ کشور

درباره : تک ترانه , ترانه شاد ,
بازدید : 933 | تاریخ : یکشنبه 09 شهریور 1393 زمان : 23:43 | نویسنده : 7taraneh | نظرات (1)
برچسب ها : ترانه سینا حجازی به نام بذار بگن , دانلود ترانه , دانلود ترانه جدید , دانلود ترانه سینا حجازی , دانلود ترانه بذار بگن , متن آهنگ بذار بگن سینا حجازی , تکست ترانه بذار بگن از سینا حجازی , سینا حجازی ,

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب

این نظر توسط صابر اعظمی در تاریخ 1393/06/09 و 23:48 دقیقه ارسال شده است

Blue4Music | بروز ترین مرجع موزیک و ویدیو و فیلم

Blue4music.info@gmail.com

wWw.Blue4Music.Rzb.ir

wWw.Blue4Music.tk


کد امنیتی رفرش