دانلود آهنگ تیتراژ برنامه مهمونی شبکه نسیم از علیرضا روزگار

دانلود آهنگ تیتراژ برنامه مهمونی شبکه نسیم از علیرضا روزگار,نسیم,علیرضا روزگار,دانلود ترانه شاد,

دانلود آهنگ تیتراژ برنامه مهمونی شبکه نسیم از علیرضا روزگار همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین دانلود‌ آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام تبریک با لینک مستقیم و کیفیت عالی برای دانلود آهنگ به ادامه م

دانلود آهنگ تیتراژ برنامه مهمونی شبکه نسیم از علیرضا روزگار

دانلود آهنگ تیتراژ برنامه مهمونی شبکه نسیم از علیرضا روزگار همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین

دانلود‌ آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام تبریک با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود آهنگ تیتراژ برنامه مهمونی شبکه نسیم از علیرضا روزگار

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 

 

متن آهنگ تیتراژ برنامه مهمونی شبکه نسیم از علیرضا روزگار :

واسه حضور تو توو خاطراتم
به خودم هی دارم تبریک میگم
واسه این همه آرامش محضت
که کنارمی و نزدیک میگم
واسه لحظه به لحظه که کنارم
نشستی و منو تشویق کردی
به تموم همون چیزی که دارم
تموم خوبیمو تصدیق کردی

تبریک میگم به خودم که نزدیک منی و همش توی هوامی
گرمای دستایه تو آرامش میده به منو ممنون که باهامی
به تو دلمو چشمو بستم چون میدونم همیشه پا به پامی
تبریک میگم به خودم که نزدیک منی و همش توی هوامی
گرمای دستایه تو آرامش میده به منو ممنون که باهامی
به تو دلمو چشمو بستم چون میدونم همیشه پا به پامی

♫♫♫

آهنگ تیتراژ برنامه مهمونی شبکه نسیم از علیرضا روزگار

♫♫♫

من به چشمات قسم خوردم پای حرفم میمونم بات
تو همه دنیای منی و تا ته دنیا میام پا به پات
من به چشمات قسم خوردم پای حرفم میمونم بات
تو همه دنیای منی و تا ته دنیا میام پا به پات

تبریک میگم به خودم که نزدیک منی و همش توی هوامی
گرمای دستایه تو آرامش میده به منو ممنون که باهامی
به تو دلمو چشمو بستم چون میدونم همیشه پا به پامی
تبریک میگم به خودم که نزدیک منی و همش توی هوامی
گرمای دستایه تو آرامش میده به منو ممنون که باهامی
به تو دلمو چشمو بستم چون میدونم همیشه پا به پامی

Download New Music By Alireza Roozegar – Tabrik

Title Of Mehmooni Program in Nasim Channel

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320

دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320 - با حجم 7.39 مگابایت

دانلود آهنگ تیتراژ برنامه مهمونی شبکه نسیم از علیرضا روزگار

دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128

دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128 - با حجم 2.96 مگابایت

دانلود آهنگ تیتراژ برنامه مهمونی شبکه نسیم از علیرضا روزگار

درباره : ترانه شاد ,
بازدید : 1015 | تاریخ : پنجشنبه 07 اسفند 1393 زمان : 10:39 | نویسنده : 7taraneh | نظرات (0)
برچسب ها : دانلود آهنگ تیتراژ برنامه مهمونی شبکه نسیم از علیرضا روزگار , نسیم , علیرضا روزگار , دانلود ترانه شاد ,

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش