دانلود ترانه جدید محسن چاووشی به نام میگه دوسم نداره از آلبوم من و ما

دانلود ترانه جدید محسن چاووشی به نام میگه دوسم نداره از آلبوم من و ما,دانلود تانه محسن چاووشی,محسن چاووشی,میگه دوسم نداره,دیگه دوسم نداره,دانلود آهنگ میگه دوسم نداره چاووشی,دانلود ترانه دیگه دوسم نداره از محسن چاووشی,متن آهنگ دیگه دوسم نداره محسن چاووشی,شعر ترانه میگه دوسم نداره محسن چاووشی,ترانه جدید محسن چاووشی دوسم نداره,آلبوم من و ما,

دانلود ترانه جدید محسن چاووشی به نام میگه دوسم نداره از آلبوم من و ما متن ترانه محسن چاووشی به نام میگه دوسم نداره : اصلا نمیتونم از کاراش سر در بیارم زنگ میزنه بهم میگه دیگه دوست ندارم حالم بده حال

دانلود ترانه جدید محسن چاووشی به نام میگه دوسم نداره از آلبوم من و ما

دانلود ترانه جدید محسن چاووشی به نام میگه دوسم نداره از آلبوم من و ما

1393101476 chavoshi دانلود آهنگ جدید محسن چاووشی به نام میگه دوسم نداره

متن ترانه محسن چاووشی به نام میگه دوسم نداره :

اصلا نمیتونم از کاراش سر در بیارم
زنگ میزنه بهم میگه دیگه دوست ندارم
حالم بده حال من ِ اما براش مهم نیست
من که یه بارم نشده براش کم بزارم
دیگه دوسم نداره..
دیگه دوسم نداره…
دیگه دوسم نداره….
دیگه دوسم نداره…..

 

   ♫♫♫

چیزی تو دلش نیست اما هی منو بهم میریزه
خیلی ازش ناراحتم اما برام عزیزه
بهتره که به دل نگیرم لج بازیاشو
کاش برگرده تا یه نفر پُر نکرده جاشو..

دیگه دوسم نداره..
دیگه دوسم نداره…
دیگه دوسم نداره….
دیگه دوسم نداره…..
دیگه دوسم نداره……

ترانه محسن چاووشی به نام میگه دوسم نداره

دانلود آلبوم جدید من و ما با صدای ستارگان پاپ کشور

درباره : تک ترانه , ترانه شاد ,
بازدید : 865 | تاریخ : یکشنبه 09 شهریور 1393 زمان : 23:53 | نویسنده : 7taraneh | نظرات (0)
برچسب ها : دانلود ترانه جدید محسن چاووشی به نام میگه دوسم نداره از آلبوم من و ما , دانلود تانه محسن چاووشی , محسن چاووشی , میگه دوسم نداره , دیگه دوسم نداره , دانلود آهنگ میگه دوسم نداره چاووشی , دانلود ترانه دیگه دوسم نداره از محسن چاووشی , متن آهنگ دیگه دوسم نداره محسن چاووشی , شعر ترانه میگه دوسم نداره محسن چاووشی , ترانه جدید محسن چاووشی دوسم نداره , آلبوم من و ما ,

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش