دانلود ترانه جدید علی زارعی به نام سوء استفاده

علی زارعی,دانلود ترانه,دانلود ترانه جدید,دانلود ترانه غمگین,سوء استفاده,دانلود آهنگ سوء استفاده علی زارعی,متن آهنگ جدید علی زارعی به نام سو استفاده,

دانلود ترانه جدید علی زارعی به نام سوء استفاده دانلود ترانه غمگین و بسیار شنیدنی سوء استفاده با صدای علی زارعی

دانلود ترانه جدید علی زارعی به نام سوء استفاده

دانلود ترانه جدید علی زارعی به نام سوء استفاده

دانلود ترانه غمگین و بسیار شنیدنی سوء استفاده با صدای علی زارعی

ترانه : عباس اسدا.. پور | آهنگساز : محمد احمدزاده | میکس و مستر : استدیو معین

Ali Zarei So Estefadeh دانلود آهنگ جدید علی زارعی به نام سوء استفاده

متن ترانه جدید علی زارعی به نام سو استفاده :

قلب منو شکوندی رفتی پیشم نموندی

تموم زندگیم و آتیش زدی سوزوندی

دل به غریبه دادی ازم نکردی یادی

شکوندن غرورم واسه تو شده عادی

تو دلم پر از درده گونه هام خیسه خیسن

شاهکار تو ، تو تاریخ بایستی بنویسن

زندگیم شده نابود وقتی تو رو دیدم

پشیمونم یه عمری دنبال تو می دویدم

گول چشات و خوردم دل به تو من سپردم

روزی هزار هزار بار دق می کردم میمردم

همه چیم و گرفتی گفتی که بر می گردی

اما تو از سادگیم سو استفاده کردی

گول چشات و خوردم دل به تو من سپردم

روزی هزار هزار بار دق می کردم میمردم

همه چیم و گرفتی گفتی که بر می گردی

اما تو از سادگیم سو استفاده کردی

اما تو از سادگیم سو استفاده کردی

♫♫♫♫♫♫

دانلود ترانه جدید علی زارعی به نام سوء استفاده

♫♫♫♫♫♫

الهی که آب خوش از گلوت پایین نره

هر چی درده تو دنیا خدا سرت بیاره

با یکی در بیوفتی بگه دوست نداره

واسه تو باشه بی رحم بره تنهات بذاره

تو دلم پر از درده گونه هام خیسه خیسن

شاهکار تو ، تو تاریخ بایستی بنویسن

زندگیم شده نابود وقتی تو رو دیدم

پشیمونم یه عمری دنبال تو می دویدم

گول چشات و خوردم دل به تو من سپردم

روزی هزار هزار بار دق می کردم میمردم

همه چیم و گرفتی گفتی که بر می گردی

اما تو از سادگیم سو استفاده کردی

گول چشات و خوردم دل به تو من سپردم

روزی هزار هزار بار دق می کردم میمردم

همه چیم و گرفتی گفتی که بر می گردی

اما تو از سادگیم سو استفاده کردی

اما تو از سادگیم سو استفاده کردی

 

درباره : خوانندگان , ترانه غمگین ,
بازدید : 341 | تاریخ : یکشنبه 19 مرداد 1393 زمان : 23:58 | نویسنده : 7taraneh | نظرات (1)
برچسب ها : علی زارعی , دانلود ترانه , دانلود ترانه جدید , دانلود ترانه غمگین , سوء استفاده , دانلود آهنگ سوء استفاده علی زارعی , متن آهنگ جدید علی زارعی به نام سو استفاده ,

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب

این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1393/05/20 و 0:07 دقیقه ارسال شده است

سلام وب زیبایی دارید به منم سربزنید منتظر حضور شما هستم


کد امنیتی رفرش