دانلود ترانه محسن یگانه به نام تنهایی

دانلود ترانه,دانلود ترانه غمگین,هفت ترانه,محسن یگانه,تنهایی,دانلود ترانه تنهایی محسن یگانه,دانلود آهنگ پخش شده محسن یگانه در هفت ترانه,هفت ترانه محسن یگانه,دانلود ترانه تنهایی,متن ترانه تنهایی محسن یگانه,

دانلود ترانه محسن یگانه به نام تنهایی این ترانه متعلق به آلبوم حباب محسن یگانه می باشد ترانه تنهایی محسن یگانه خرداد ماه 93 از برنامه هفت ترانه شبکه شما پخش شده است   متن ترانه محسن ی

دانلود ترانه محسن یگانه به نام تنهایی

دانلود ترانه محسن یگانه به نام تنهایی

این ترانه متعلق به آلبوم حباب محسن یگانه می باشد

ترانه تنهایی محسن یگانه خرداد ماه 93 از برنامه هفت ترانه شبکه شما پخش شده است

foldercov دانلود آهنگ محسن یگانه به نام تنهایی

 

متن ترانه محسن یگانه به نام تنهایی :

همون لحظه همون موقع با اون احوال خیلی بد

درست وقتی که می رفتی دلم شور تو رو می زد

همون وقت که تو رو داشتم یهو از دست می دادم

از اون شب به خودم هر شب چقدر لعنت فرستادم

چه کاری بود که من کردم ؟ تو رو سوزوندم از ریشه

این آتیش همون روزه که دامنگیر من میشه

رفتی که تنها بمونم با خودم هیزم آتیش تنهایی شدم

باعث اون تنهایی منم عاقبت باید که تنها می شدم

رفتی که تنها بمونم با خودم هیزم آتیش تنهایی شدم

باعث اون تنهایی منم عاقبت باید که تنها می شدم

توی این خونه ی متروک دلم جون میده می میره

شباشم بی ستاره ست و غروباشم نفسگیره

به تو بد کردم و الان ببین عاقبتم اینه

که تنهام و دل تنگم دیگه ساکت نمی شینه

به تو بد کردم و الان ببین عاقبتم اینه

که تنهام و دل تنگم دیگه ساکت نمیشه

به تو بد کردم اون روزا که عشقت رو نفهمیدم

که هر کاری باهات کردم دارم تاوانشو میدم

رفتی که تنها بمونم با خودم هیزم آتیش تنهایی شدم

باعث اون تنهایی منم عاقبت باید که تنها می شدم

رفتی که تنها بمونم با خودم هیزم آتیش تنهایی شدم

باعث اون تنهایی منم عاقبت باید که تنها می شدم

 

درباره : خوانندگان , محسن یگانه , ترانه , ترانه غمگین , ترانه های برنامه هفت ترانه ,
بازدید : 916 | تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1393 زمان : 13:06 | نویسنده : 7taraneh | نظرات (0)
برچسب ها : دانلود ترانه , دانلود ترانه غمگین , هفت ترانه , محسن یگانه , تنهایی , دانلود ترانه تنهایی محسن یگانه , دانلود آهنگ پخش شده محسن یگانه در هفت ترانه , هفت ترانه محسن یگانه , دانلود ترانه تنهایی , متن ترانه تنهایی محسن یگانه ,

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش