دانلود ترانه علیرضا قربانی به نام رسوای زمانه

دانلود ترانه,دانلود ترانه سنتی,دانلود ترانه جدید,ترانه,دانلود آهنگ علیرضا قربانی با نام رسوای زمانه,دانلود آهنگ رسای زمانه منم,دانلود ترانه علیرضا قربانی به نام رسوای زمانه,دانلود آهنگ رسوای زمانه منم علیرضا قربانی,دانلود آهنگ های هفت ترانه,دانلود آهنگ رسای زمانه هفت ترانه,دانلود آهنگ علیرضا قربانی در برنامه هفت ترانه,دانلود ترانه های سنتی,شمع و پروانه منم مست میخانه منم,

دانلود ترانه فوق العاده شنیدنی علیرضا قربانی به نام رسوای زمانه این ترانه امروز 93/2/6 از برنامه هفت ترانه شبکه شما پخش گردید ترانه رسوای زمانه چندین بار از برنامه هفت ترانه پخش شده است بهمراه متن

دانلود ترانه علیرضا قربانی به نام رسوای زمانه

دانلود ترانه فوق العاده شنیدنی علیرضا قربانی به نام رسوای زمانه

این ترانه امروز 93/2/6 از برنامه هفت ترانه شبکه شما پخش گردید

ترانه رسوای زمانه چندین بار از برنامه هفت ترانه پخش شده است

بهمراه متن ترانه

دانلود ترانه علیرضا قربانی به نام رسوای زمانه

 

متن ترانه علیرضا قربانی به نام رسوای زمانه :

 

نی حدیث راه پر خون می کند

قصه های عشق مجنون می کند

در غم ما روزها بیگاه شد

روزها با سوزها همراه شد

روزها گر رفت گو رو باک نیست

تو بمان تو بمان ای آنچه چون تو پاک نیست

 تو بمان ای آنچه چون تو پاک نیست

 

دانلود ترانه علیرضا قربانی به نام رسوای زمانه

 

شمع و پروانه منم مست میخانه منم

رسوای زمانه منم دیوانه منم

رسوای زمانه منم دیوانه منم

یار پیمانه منم ازخود بیگانه منم

رسوای زمانه منم دیوانه منم

چون باد صبا در به درم

با عشق و جنون همسفرم

شمع شب بی سحرم

از خود نبود خبرم

رسوای زمانه منم دیوانه منم

تو ای خدای من شنو نوای من

زمین و آسمان تو می لرزد به زیر پای من

مه و ستارگان تو میسوزد ز ناله های من

رسوای زمانه منم دیوانه منم

رسوای زمانه منم دیوانه منم

وی از این شیدا دل من

مست و بی و پروا دل من

مجنون هر صحرا دل من

رسوا دل من رسوا دل من

ناله تنها دل من داغ حسرت ها دل من

سرمایه سودا دل من

رسوا دل من

خاکستر پروانه منم خون دل پیمانه منم

چون شور ترانه تویی چون آه شبانه منم

رسوی زمانه منم دیوانه منم

رسوی زمانه منم دیوانه منم

 

دانلود از ترین بیت

دانلود از آپلود بوی

درباره : خوانندگان , علیرضا قربانی , ترانه , تک ترانه , ترانه غمگین , ترانه های برنامه هفت ترانه ,
بازدید : 941 | تاریخ : شنبه 06 اردیبهشت 1393 زمان : 21:35 | نویسنده : 7taraneh | نظرات (0)
برچسب ها : دانلود ترانه , دانلود ترانه سنتی , دانلود ترانه جدید , ترانه , دانلود آهنگ علیرضا قربانی با نام رسوای زمانه , دانلود آهنگ رسای زمانه منم , دانلود ترانه علیرضا قربانی به نام رسوای زمانه , دانلود آهنگ رسوای زمانه منم علیرضا قربانی , دانلود آهنگ های هفت ترانه , دانلود آهنگ رسای زمانه هفت ترانه , دانلود آهنگ علیرضا قربانی در برنامه هفت ترانه , دانلود ترانه های سنتی , شمع و پروانه منم مست میخانه منم ,

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش