دانلود ترانه جدید علی زیبایی (تکتا) به نام غریبه شو

دانلود ترانه,دانلود ترانه جدید,هفت ترانه,دانلود ترانه جدید علی تکتا,آهنگ علی تکتا,دانلود آهنگ علی زیبایی به نام غریبه شو,آهنگ جدید غریبه شو از علی تکتا,علی زیبایی غریبه شو,آهنگ جدید علی زیبایی به نام غریبه شو,آهنگ جدید علی تکتا به نام غریبه شو,متن آهنگ جدید علی تکتا به نام غریبه شو,علی تکتا غریبه شو,دانلود ترانه جدید علی تکتا به نام غریبه,

دانلود ترانه جدید و فوق العاده زیبای علی زیبایی (تکتا) به نام غریبه شو  ترانه : علی ایلیا | تنظیم : علی ضیاء | آهنگساز : علی زیبایی | تهیه شده درکمپانی مزو بهمراه متن ترانه   متن ترانه ج

دانلود ترانه جدید علی زیبایی (تکتا) به نام غریبه شو

دانلود ترانه جدید و فوق العاده زیبای علی زیبایی (تکتا) به نام غریبه شو

 ترانه : علی ایلیا | تنظیم : علی ضیاء | آهنگساز : علی زیبایی | تهیه شده درکمپانی مزو

بهمراه متن ترانه

دانلود ترانه جدید علی زیبایی (تکتا) به نام غریبه شو

 

متن ترانه جدید علی زیبایی (تکتا) به نام غریبه شو

 

راهتو سد نمیکنم

نمیگم از اینجا نرو

فقط یکم غریبه شو

اینهمه آشنا نرو

 

هرکاری کردم عشق من

عادت نشه آخر نشد

هرچی زمان بیشتر گذشت

بدتر شد و بهتر نشد

به تو رسیدن واسه من

اگرچه خیلی ساده بود

اما خدا قول ترو

به یکی دیگه داده بود

از قول من بهش بگو

رو قولی که دادی بمون

اون که هنوز آرزومه

به آرزوهاش برسون

اون که هنوز آرزومه

به آرزوهاش برسون..

♫♫♫

نمیدونم که چی میخواد

این آدما از جون من

حالا که من دورم ازت

همه شبیه تو شدن

هرکسی به جای تو بود

قلب منو نمی سوزوند

به جای من هرکسی بود

یه لحظه همرات نمی موند

یه لحظه همرات نمی موند

نمی موند

نمی موند..

به تو رسیدن واسه من

اگرچه خیلی ساده بود

اما خدا قول ترو

به یکی دیگه داده بود

از قول من بهش بگو

رو قولی که دادی بمون

اون که هنوز آرزومه

به آرزوهاش برسون

به آرزوهاش برسون..

 

 

دانلود ترانه غریبه شو علی تکتا با لینک مستقیم

درباره : خوانندگان , علی زیبایی ( تکتا ) , ترانه , ترانه شاد ,
بازدید : 257 | تاریخ : پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 زمان : 12:34 | نویسنده : 7taraneh | نظرات (0)
برچسب ها : دانلود ترانه , دانلود ترانه جدید , هفت ترانه , دانلود ترانه جدید علی تکتا , آهنگ علی تکتا , دانلود آهنگ علی زیبایی به نام غریبه شو , آهنگ جدید غریبه شو از علی تکتا , علی زیبایی غریبه شو , آهنگ جدید علی زیبایی به نام غریبه شو , آهنگ جدید علی تکتا به نام غریبه شو , متن آهنگ جدید علی تکتا به نام غریبه شو , علی تکتا غریبه شو , دانلود ترانه جدید علی تکتا به نام غریبه ,

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش