دانلود آهنگ جدید امو باند به نام تا اومدی

دانلود آهنگ غمگین 97,دانلود آهنگ غمگین امو باند,دانلود آهنگ های جدید,دانلود موزیک غمگین,امو باند,دانلود آهنگ های احساسی,دانلود آهنگ تا اومدی تو زندگیم,

دانلود آهنگ جدید امو باند به نام تا اومدی Download New Music By EMO Band Called Ta Umadi With Lyric Musicتا اومدی تو زندگیم همه چی عوض شد انگار واسم عشق معنی نداشت و عاشق شدم این بار تا تورو دیدمت

دانلود آهنگ جدید امو باند به نام تا اومدی


دانلود آهنگ جدید امو باند به نام تا اومدی

Download New Music By EMO Band Called Ta Umadi With Lyric Music

تا اومدی تو زندگیم همه چی عوض شد انگار
واسم عشق معنی نداشت و عاشق شدم این بار
تا تورو دیدمت انگار به تو شدم گرفتار
تا اومدی تو زندگیم وقتی چشاتو دیدم
جز تو از دنیا و همه آدما دست کشیدم
تورو از روزی که دیدم دیگه یه آدم دیگم
دارم هواتو نمیگیره هیشکی جاتو
چی بگم از علاقم بیا دلو جونم برا تو
شاید اینو ندونی که تو دلیل زندگیمی
بذار اینو بگم بهت یا هیچ کس دیگه یا تو
دارم هواتو نمیگیره هیشکی جاتو
چی بگم از علاقم بیا دلو جونم برا تو
شاید اینو ندونی که تو دلیل زندگیمی
بذار اینو بگم بهت یا هیچ کس دیگه یا تو

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید امو باند به نام تا اومدی

♫♫♫

به تو حس دارمو حسم به تو ته نداره
عشق تو دار و ندار منه بی قراره
تو که جام نیستی بفهمی من چه حالی دارم
فکر تو نمیشه یه لحظه از سرم درارم
غیر تو از همه دنیا دیگه سیره قلبم
واسه تو داره میره هر ثانیه دیگه قلبم
دست من نیست اگه میزنه به سرم هی هواتو
نمیدونی که چه خوابایی دیدم برا تو
دارم هواتو نمیگیره هیشکی جاتو
چی بگم از علاقم بیا دلو جونم برا تو
شاید اینو ندونی که تو دلیل زندگیمی
بذار اینو بگم بهت یا هیچ کس دیگه یا تو
دارم هواتو نمیگیره هیشکی جاتو
چی بگم از علاقم بیا دلو جونم برا تو
شاید اینو ندونی که تو دلیل زندگیمی
بذار اینو بگم بهت یا هیچ کس دیگه یا تو

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

درباره : ترانه , ترانه غمگین ,
بازدید : 195 | تاریخ : جمعه 09 شهریور 1397 زمان : 12:01 | نویسنده : 7taraneh | نظرات (0)
برچسب ها : دانلود آهنگ غمگین 97 , دانلود آهنگ غمگین امو باند , دانلود آهنگ های جدید , دانلود موزیک غمگین , امو باند , دانلود آهنگ های احساسی , دانلود آهنگ تا اومدی تو زندگیم ,

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش