دانلود ترانه جدید حامد زمانی و عبدالرضا هلالی به نام امام رضا ۲

دانلود ترانه جدید حامد زمانی و عبدالرضا هلالی به نام امام رضا ۲,دانلود ترانه,دانلود ترانه امام رضا هلالی,دانلود آهنگ حامد زمانی,دانلود آهنگ امام رضا حامد زمانی و هلالی,متن آهنگ امام رضا هلالی و حامد زمانی,دانلود آهنگ امام رضا هلالی,هلالی,حامد زمانی,

دانلود ترانه جدید حامد زمانی و عبدالرضا هلالی به نام امام رضا ۲ بهمراه متن ترانه شاعر : سعید پاشازاده | تنظیم : امیر جمالفرد      دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320  &nbs

دانلود ترانه جدید حامد زمانی و عبدالرضا هلالی به نام امام رضا ۲

دانلود ترانه جدید حامد زمانی و عبدالرضا هلالی به نام امام رضا ۲ بهمراه متن ترانه

شاعر : سعید پاشازاده | تنظیم : امیر جمالفرد

Hamed Zamani Ft Abdoreza Helali Imam Reza 2 دانلود آهنگ جدید حامد زمانی و عبدالرضا هلالی به نام امام رضا ۲

 

   دانلود آهنگ جدید حامد زمانی و عبدالرضا هلالی به نام امام رضا ۲ دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320
   حجم آهنگ دانلود آهنگ جدید حامد زمانی و عبدالرضا هلالی به نام امام رضا ۲   حجم آهنگ : 14.32 مگابایت
   دانلود آهنگ جدید حامد زمانی و عبدالرضا هلالی به نام امام رضا ۲ دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128
    128 حجم آهنگ دانلود آهنگ جدید حامد زمانی و عبدالرضا هلالی به نام امام رضا ۲   حجم آهنگ : 5.79 مگابایت

 

متن ترانه جدید حامد زمانی و عبدالرضا هلالی به نام امام رضا ۲ :

کبوترم هوایی شدم ببین عجب گدایی شدم

دعای مادرم بوده که منم امام رضایی شدم

کبوترم هوایی شدم ببین عجب گدایی شدم

دعای مادرم بوده که منم امام رضایی شدم

پنجره فولاد تو دوای هر چی درده

کسی ندیدم اینجا که نا امید برگرده

کسی ندیدم اینجا که نا امید برگرده


چجوری از تو دست بکشم بدون تو نفس بکشم

تویی که تنها آقا دلسوز منی

آرزومه دوباره بیام تو حرمت بدم یه سلام

بهونه ی اشکای هر روز منی

بی تو میمیرم آقا یه فقیرم آقا که تو حج فقرایی

ای کس و کارم آقا جون تو ور دارم غم ندارم

من و دستای گدایی

ای سلطان کرم سایت روی سرم

باز آقا بطلب که بیام به حرم

ای سلطان کرم سایت روی سرم

باز آقا بطلب که بیام به حرم

شور و حال منی پر و بال منی

تو خیال منی

دادی تو منو راه به گدا

یه نگاه که تو ماه منی

چجوری از تو دست بکشم بدون تو نفس بکشم

تویی که تنها آقا دلسوز منی

آرزومه دوباره بیام تو حرمت بدم یه سلام

بهونه ی اشکای هر روز منی

بی تو میمیرم آقا یه فقیرم آقا

که تو حج فقرایی

ای کس و کارم آقا جون تو رو دارم غم ندارم

من و دستای گدایی

می بینم عاشقای تو رو اشکای زائرای تو رو

آرزومه منم بپوشم لباس خادمای تو رو

همه ی داراییمو به تو بدهکارم من

جون جوادت آقا خیلی دوست دارم من

 

 

ترانه حامد زمانی و عبدالرضا هلالی به نام امام رضا ۲

 

درباره : ترانه غمگین ,
بازدید : 560 | تاریخ : دوشنبه 17 شهریور 1393 زمان : 1:35 | نویسنده : 7taraneh | نظرات (0)
برچسب ها : دانلود ترانه جدید حامد زمانی و عبدالرضا هلالی به نام امام رضا ۲ , دانلود ترانه , دانلود ترانه امام رضا هلالی , دانلود آهنگ حامد زمانی , دانلود آهنگ امام رضا حامد زمانی و هلالی , متن آهنگ امام رضا هلالی و حامد زمانی , دانلود آهنگ امام رضا هلالی , هلالی , حامد زمانی ,

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir


کد امنیتی رفرش